Vuosikokous ja ruosteenpoisto lauantaina 22.4.

lähettänyt Janne Tervola 17.4.2017 klo 7.25   [ 17.4.2017 klo 7.26 päivitetty ]
Maaposti ei ole ilmeisesti saavuttanut kaikkia jäseniä, alla kokouskutsu.

Tervehdys SMOKkilainen

Uusi koulutuskausi on alkamassa ja Suomen moottoripyöräkouluttajat ry haluaa olla tukemassa teitä entistäkin enemmän koulutustoiminnassanne. Tiedotamme säännöllisesti toiminnastamme ja tapahtumistamme nettisivullamme www.smokry.net sekä Facebookissa SMOK ry:n jäsenille tarkoitetussa suljetussa ryhmässä. Ryhmän nimi on SMOK ry jäsenet. Mikäli sinulla ei ole hyväksyntää suljettuun ryhmään, ole yhteydessä hallitus@smokry.net.

Yhdistyksellä on myös avoin Facebook sivu, jossa voimme tiedottaa yhdistyksestämme.

Olemme SMOKin hallituksessa laatineet kaudelle 2017 toimintakalenterin, joka tuo selkeästi aikaisempaa suuremman määrän kouluttajatapahtumia. Tärkeänä uutena asiana on moottoripyöräkouluttajien tapaamis- ja koulutustapahtumat Pohjois-Suomessa. Näin parannamme selkeästi saavutettavuuttamme Pohjois-Suomessa asuvien jäseniemme keskuudessa ja mahdollistamme keskisen ja eteläisen Suomen kouluttajien osallistumisen tapahtumiin myös pohjoisessa. Toivomme, että Pohjoisen kouluttajat saapuvat sankoin joukoin uusiin tapahtumiimme ja levittävät sanaa SMOKista entistäkin toimivampana kouluttajayhdistyksenä. Toivomme, että tämä innostaa uusia kouluttajia yhdistyksemme piiriin. Kirjeessä on liitteenä SMOK Tapahtumakalenteri 2017.

Jäseniltämme on tullut yhteydenottoja koskien yhteistä ajopukuhankintaa. Käsittelimme asiaa hallituksen kokouksessa ja ongelmaksi muodostuu se, että toivottuja pukumalleja on useita. Päädyimme siirtämään hankinnan ainakin tältä kaudelta. Mikäli haluatte tilata perusmallisen SMOK-tekstiilipuvun (esim. Rukka GORE-TEX tms.), otamme palautetta asiasta mielellään vastaan. Jos tilaajia on riittävästi, pyydämme puvusta tarjouksen.

Pukuasian tiimoilta teimme kuitenkin ratkaisun myös tälle kaudelle. Puvun tilalle tarjoamme laadukkaan SMOK-liivin. Liivi varustetaan selkään tulevalla kiinteällä SMOK-tekstillä, irrotettavalle ”KOULUTTAJA” -tekstille sekä oman yrityksen tai yhdistyksen merkille varatulla Velcro tarra- alueella. Puvun etupuolelle on asemoitu Velcro-alue, johon on mahdollisuus laittaa mahdollinen auktorisoidun kouluttajan merkki ja muut mahdolliset kouluttajatunnustukset. Siihen voi laittaa myös nimen. Merkit myydään erikseen. Liivi on tyylikäs ja sen voi tilata hintaan 40,00€ + mahdolliset postituskulut. Kokoja löytyy väliltä S-5XL. Koot vastaavat pukukokoja eli jos pukusi on L-kokoa, tilaa L-koon liivi. Liivi on nähtävillä vuosikokouksessa ja sen voi tilata sihteeriltä sähköpostitse osoitteesta jussi.korhonen(at)smokry.net.

Kokoonnumme jälleen vuosikokouksen ja kouluttajien ruosteenpoiston merkeissä Riihimäelle 22.4.2017. Ruosteenpoisto pidetään Riihimäen ajoharjoitteluradalla, Hirvijärventie 37 alkaen klo 12.00. Kokouspaikka on Hotelli Seurahuone, Hämeenkatu 29 ja kokous alkaa klo 17.00. Toivomme paikalle suurta määrää jäseniä päättämään yhteisistä tärkeistä asioista. Kirjeen liitteenä on kokouskutsu ja kokouksen esityslista.

MUISTATHAN MAKSAA JÄSENMAKSUSI ENNEN KOKOUSTA! t. Hallitus

SUOMEN MOOTTORIPYÖRÄKOULUTTAJAT RY:N VUOSIKOKOUS

Aika Lauantai 22.4 Klo 17:00 alkaen
Paikka Hotelli Seurahuone, Hämeenkatu 29, Riihimäki

Kutsutut Suomen Moottoripyöräkouluttajat ry:n jäsenet. Osallistumisoikeus on kaikilla jäsenmaksunsa maksaneilla.

ESITYSLISTA

1§ Kokouksen avaus

2§ Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

3§ Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, pöytäkirjantarkastajien (2kpl) ja ääntenlaskijoiden (2kpl) valinta