Pohjoisen kouluttajakurssi 28.-30.7.

lähettänyt Janne Tervola 5.4.2017 klo 7.49

Tervetuloa Suomen Moottoripyöräkouluttajat ry:n ensimmäiselle, Pohjois-Suomessa järjestettävälle kouluttajakurssille! Kurssi järjestetään Oulussa 28.-30. heinäkuuta 2017.

Kurssin sisältö:

Kurssilla käsitellään moottoripyöräkouluttajan vaatimuksia, ajomekaniikkaa, ajamisen perusteita, sekä moottoripyöräilyn turvallisuuskehitystä.

Kurssilla harjoitellaan käytännön opetustyötä sekä pyörän hallintaa, muun muassa tasapainon hallintaa, jarruttamista, ohjaamista, kaarreajoa, hätä- ja erikoistilanteita ja ajamista vaativissa olosuhteissa.

Kurssin osallistujat pääsevät kurssilla kouluttamaan oikeita oppilaita ja saavat siihen opastusta kurssin kouluttajilta.

Kenelle kurssi on tarkoitettu:

Kurssi on tarkoitettu kaikille moottoripyöräkouluttajille, tutkinnonvastaanottajille ja mopokouluttajille, jotka haluavat kehittää ammattitaitoaan. Kurssi on erityisen suositeltava niille, jotka aikovat pätevöityä kouluttajina ja osallistua SMOKin kouluttajatesteihin.

Aikataulu, majoitus ja hinta:

Kurssi järjestetään OuluZonen Moottoriurheilukeskuksessa ja sen ympäristössä. OuluZone sijaitsee noin 30 km päässä Oulun keskustasta itään valtatien numero 20 (Kuusamontien) varrella. Kurssi alkaa perjantaina 28.7. klo 15.00 Tutustumisella OuluZonen moottorirataan ja se päättyy sunnuntaina 30.7. iltapäivällä. Kurssille tarvitset mukaan tieliikenteeseen rekisteröidyn moottoripyörän ja asianmukaiset ajovarusteet.

Kurssin hinta on 490 € sisältäen koulutuksen, majoituksen, ruoan ja oppimateriaalit.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset jussi(at)motoristiopisto.com

Tervetuloa kehittämään taitoja SMOKin kouluttajakurssille!